Hiphopi pärand päästetakse valla: Hennessy ja Nas ühendavad jõud muusikastiili suurejooneliseks 50. aastapäevaks koos eriväljalaske pudeli ja üleilmsete üritustega

Queensist pärit hiphopikuningas, kes on oma 30-aastase karjääri jooksul väljendanud lugematutes lüürilistes toostides sügavat armastust Hennessy vastu, ühendab jõud legendaarse konjakikaubamärgiga, et tähistada üleilmselt muusikastiili aastapäeva

New York, NY – 27. juuni 2023. Maailma juhtiv konjakikaubamärk Hennessy, mis on hiphopis üks enim mainitud brände, teeb koostööd Grammy auhinna võitnud räpilegend Nasiga, et anda muusikastiili 50. aastapäevaks välja piiratud tiraažiga Hennessy V.S-i pudel. Ainulaadse disainiga kollektsioon on austusavaldus žanri minevikule, olevikule ja tulevikule ning selle vaieldamatule kultuurilisele mõjule, mis levib kogu maailmas. Lisaks rõhutab selline meelespidamine Hennessy tugevat sidet kogukonnaga – see on mitmekülgne rühm inimesi, kes panid muusikastiilile aluse ja vormisid selle niisuguseks, nagu seda praegu teame, samuti kuulub sinna julge uus kaardivägi, kes jätkab stiili kujundamist.

RÄPIIKOON

Nas kehtestas uued standardid juba oma esimese albumi „Illmatic“ eduka debüüdiga 1994. aastal, mil ta oli vaid 20-aastane, ning on sellest ajast saanud hiphopimaastiku lahutamatuks osaks. Queensist New Yorgist pärit artisti paeluv ja poeetiline minavormis jutustus noore inimese elust vaeses linnaosas trotsis tolleaegseid stereotüüpseid vägivaldseid ja naistevaenulikke teemasid. Käheda hääle, keerukate riimide, nutika sõnamängu ja jutustamisoskuse poolest tuntud uuendusliku stiiliga räppar on kõigi aegade üks kõige austusväärsemaid ja mõjukamaid muusikuid. Karjääri jooksul on ta salvestanud 15 kriitikute poolt kiidetud stuudioalbumit, millest kümme on jõudnud kuld- ja plaatinaplaadi või mitmekordse plaatinaplaadi tasemele, ning on müünud kokku üle 13 miljoni plaadi.

AJASTUS ON OLULINE

Nas sündis vaid kuu aega pärast hiphopi sünnipäeva ja sai täisealiseks ajastul, mida iseloomustasid suured muutused – ta sai oma silmaga näha žanri toorest arengut selle kõige puhtamal kujul. Tagasihoidlike algusaegade jooksul võtsid vaeste linnaosade hiphopi poeedid Hennessy omaks ja andsid sellele sümboolse staatuse. Kui teised kaubamärgid distantseerisid esialgu end sellest kõigest, siis Hennessy toetas neid ja tugevdas sidet uue kasvava revolutsioonilise hõimuga. Selle tulemusena on kaubamärk endiselt hiphopi laulusõnades üks kõige rohkem viidatud alkoholibrände – seda on mainitud enam kui 2500 laulus.

HIPHOPI ALGUPÄRANE VAIM

„Hiphop, oled inimeste võnge. Sa ei peatu ega lähe õnge. Oled luule ja biit, mis inimesed tänavale viib. Oled rütm, kunst ja liikumine,“ mõtiskleb Nas spetsiaalselt selle koostöö jaoks hiphopile kirjutatud oodis. „Sinu peeglist näeme, kus oleme olnud, kus oleme praegu ja kuhu oleme teel.“

Koostööst rääkides ütles Nas: „Mul on suur au Hennessyga koostööd teha, et tähistada seda hetke kunstivormi ajaloos. Hiphopil on olnud alati Hennessyga eriline side ja mul on hea meel tähistada muusikastiili 50. aastapäeva kaubamärgi ja tootega, mis avaldab austust selle ajaloole ja mõjule.“

„Hennessyl on alati olnud tugev seos muusikatööstuse, eriti hiphopiga,“ sõnas Hennessy tegevjuht Laurent Boillot. „Hennessy kehastab hiphopi tõeliselt algupärast vaimu ning kultuur on selle omaks võtnud kui edu ja hea maitse näitaja. Meile kui kaubamärgile on see tunnustus eriline au. Juhindusime sellest ja toetasime seda kultuuri pidevalt. Selle pärandi tähistamiseks ei saakski olla paremat partnerit kui Nas.“

Piiratud tiraažiga V.S-i pudelil on julge disain, milles segunevad hiphopi esteetika ja Hennessy kaubamärgile iseloomulik kujundus – see on ajatu traditsiooni ja relvitukstegeva ebatraditsioonilise kindluse efektne kõrvutamine. Nasi hiphopile kirjutatud armastuskirjast pärit käsitsi kirjutatud katkendeid tasakaalustavad erksad oranžid värviaktsendid (muusiku lemmikvärv). Tulemuseks on uuenduslik ja spontaanse ilmega visuaalne kollaaž, mille taustaks on Nasi võimas mustvalge portree. Pakendil on kaubamärgi ja artisti nimesid ootamatult ja mänguliselt ühendav kiri „HenNASsy“, mille kujunduses on viiteid grafitikunstile, New Yorgi lipule ja artisti ühe hiljutisele albumi disainile.

Hiphop sündis 1973. aastal New Yorgis Bronxis, kui noor DJ korraldas kogukonnakeskuses peo. Tema uuenduslik vinüülplaadimängijate ja breakbeat-tehnika kasutamine mõjutas mitmeid muusikute põlvkondi ja artiste kogu maailmas, kes lõpuks muutsid põrandaaluse liikumise üleilmseks nähtuseks.

Lisaks üleilmsetele üritustele teeb Hennessy koostööd ka juhtivate hiphop- ja afrobeat-festivalidega, et tähtpäeva veelgi rohkem esile tõsta ning luua Hennessy ja hiphopi 50. aastapäeva ainulaadne interaktiivne kogemus, mis kaasab talente ja fänne üle kogu maailma.

Piiratud tiraažiga Hennessy V.S-i pudel on saadaval valitud jaemüüjate juures ja internetis alates 2023. aasta juulist. Eriväljalaske pudeli ja pidustustel osalemise kohta leiate lisateavet veebilehelt hennessy.com.

LISATEAVE MAISON HENNESSY KOHTA

Maison Hennessy on juhtiv konjakitootja, kes on oma erakordsete teadmistega kogu maailmas silma paistnud juba rohkem kui 250 aastat. Asutaja Richard Hennessy vallutusvaimule tuginedes on kaubamärk esindatud enam kui 160 riigis. Charente’i regiooni südames asuv Hennessy on ka piirkonna majanduse kindel tugisammas. Tootja edu ja pikaealisus põhinevad suurepärastel konjakitel, millest igaüks on sündinud teadmiste põlvest põlve edasiandmise tulemusena. Hennessy on esimene ISO 14001 sertifikaadi saanud alkoholitootja ning ühendab innovatsioonivõime ja kõigi partnerite toetuse, et seda erakordset valdkonda kaitsta. LVMH kontserni kroonijuveelina on Hennessy peamine panustaja Prantsusmaa rahvusvahelisse kaubandusse – 99% toodangust müüakse ekspordiks – ja on Prantsuse elukunsti üleilmne saadik.

LISATEAVE NASI KOHTA

Ajatu poeet ja riimimeister Nas avaldas esimese täispika albumi „Illmatic“ 1994. aastal. Lisaks on ta avaldanud veel 14 albumit, millest 8 on saanud plaatinaplaadi ja mitmekordse plaatinaplaadi staatuse, sh „Nastradamus“, „Stillmatic“, „God’s Son“ ja „Street’s Disciple“.Nas on 16 korda Grammyle nomineeritud. 2020. aastal andis ta välja plaadi „King’s Disease“, mis tõi talle esimese Grammy parima räpialbumi kategoorias, ning avaldas plaadi „King’s Disease II“, Grammy auhinna võitnud albumi järje, mille produtsentideks olid Hit-Boy ja Gabriel „G Code“ Zardes. Kõige viimati avaldas Nas sarja „King’s Disease“ kolmanda osa. Külalisesinejateta albumi „King’s Disease III“ produtseeris Hit-Boy ning peaprodutsentideks olid Nas ja Hit-Boy. Legendaarse hiphopimoguli, Mass Appeal Recordsi kaasasutaja, näitleja ja peaprodutsent Nasi mahukas kataloog räägib enda eest.

Tagasi

Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.