Logo Hennessy

Lehele sisenemiseks
pead olema vähemalt
18-aastane

Kinnitan
Kui jood, ära sõida

Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada Teie tervist. Kui jood, ära sõida.

Hennessy
Revolution

Sega traditsioone,
alusta revolutsiooni

Revolutsioon elab meis kõigis, alusta enda oma ja räägi maailmaga läbi muusika. Jaga oma parimat playlisti. Lugusid, mille kaudu sõbrad just Sinu ära tunnevad ja võida auhindu.

Osale

Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada Teie tervist. Kui jood, ära sõida.

Hennessy
Revolution

Evolutsiooni aeg kokteilimaailmas on möödas. Lihtsuse revolutsioon on alanud. Hennessy Revolutioni kütkestavalt lihtsas retseptis annab maitsele tooni Hennessy V.S-i pärand.

Maitsele loovad varjundi koolapähkel, eksootilised vürtsid, tsitruselised ja vanilje, sest see kõik on osa premium Fever Tree Madagascani koolast.

Kuula Check One Two
tiimi playlisti siit

Aveli Kruusmann

Vote 31

Alo Gill

Vote 18

Angelica Õunapuu

Vote 16

Aimar Saar

Vote 14

TRIINU JAAKSON

Vote 14

Mikk Tõnissoo

Vote 14

Katrin

Vote 3

Risto Meejärv

Vote 2

Laura

Vote 1

Krisu Riimann

Vote 1

Ralvo Valliste

Vote 1

Anders Kastemäe

Vote 1

Jaanus Ringmae

Vote 1

Sven

Vote 1

Kadri Tarus

Vote 0

Krisu R

Vote 0

Janne Kaju

Vote 0

Aljona šatalova

Vote 0

ALvar

Vote 0

Erki

Vote 0

Meelis Maasing

Vote 0

Alar

Vote 0

Altti Talonpoika

Vote 0

Marko Medar

Vote 0

Helari Holm

Vote 0

Raul

Vote 0

Ilja Kosterov

Vote 0

    “HENNESSY REVOLUTION PLAYLIST MÄNGU” AMETLIKUD REEGLID

    1. “Hennessy Revolution Playlist mäng“ toimub 20.04.2017 kuni 19.06.2017. Kampaania korraladajaks on AS Prike (reg. nr 10310368, aadress: Peterburi tee 92g, 11415 Tallinn, e-post info@prike.ee, telefon : +372 622 4900) – edaspidi nimetatud kui kampaania Korraldaja.
    2. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud kampaania Korraldaja poolt vastavalt ettenähtud tingimustele. Kõik kampaania Korraldaja otsused kampaania läbiviimisel on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele.
    3. Kampaanias osalemiseks peab külastaja minema Hennessy kodulehele www.prike.ee/hennessy, registreerima ennast ning jagama seal enda Spotify playlist’i linki (Mängus osaleja võib jagada Prike lehte, kus on jaganud enda Spotify linki, ka enda Facebook’i seinal ja kutsuda inimesi üles enda poolt hääletama).
    4. Kampaania peaauhinnaks Beats Mixr On-Ear kõrvaklapid ja meeleolukas õhtu žürii poolt valitud võitjale ja tema 10-le sõbrale, kus jooke segab Hennessy baarmen.
    5. Publiku lemmikud: lisaauhindadena saavad 2 publiku poolt kõige rohkem hääli saanud playlisti omanikku endale Beats Mixr On-Ear kõrvaklapid (kõrvaklappide värv võib erineda kampaaniamaterjalidel olevast).
    6. Peaauhinna ja publiku lemmiku auhinna võitjad avalikustatakse pärast kampaania lõppemist kampaanialehel (www.prike.ee/hennessy) ning Hennessy Eesti Facebooki (https://www.facebook.com/HennessyEesti/) vahendusel 22.06.2017.
    7. Auhinna kättesaamine toimub poolte (Korraldaja ja auhinnavõitja) kokkuleppel, aga mitte hiljem, kui 10.07.2017.
    8. Nimetatud auhindu ei vahetata teiste samaväärsete auhindade ega raha vastu.
    9. Auhindade kättesaamine ja teavitamine: Korraldaja saadab võitja e-posti aadressile teavituse võidust ning lepib kokku auhinna kättesaamise.
    10. Kampaaniareeglite rikkumise korral on AS Prikel õigus reegleid rikkunud inimesele auhindu mitte väljastada. Kampaania korraldajal on õigus muuta kampaania käigus reegleid juhul, kui tuvastatakse tahtlikke reeglite rikkumisi.
    11. Kampaania käigus saadud auhindu ei asendata osaleja nõudmisel teist liiki auhindadega ega hüvitata auhinna maksumust rahas. Auhinna kättesaamisega seotud transpordi- vms kulutusi võitjale või tema esindajale ei hüvitata.
    12. Kampaania Korraldaja ei vastuta auhinnavõitjatele ja/või selle kasutajatele tekkida võivate võimalike kulude ja kahjude eest. Kampaania Korraldaja ei vastuta auhinnavõitjate ja/või nende kasutajate poolt auhinna kasutamisel kolmandatele isikutele tekitatud võimalike kahjude eest.
    13. Kampaania korraldamistingimuste eiramine Osaleja poolt või kampaania Korraldajale enda kohta valede või ebatäpsete andmete esitamise korral, samuti muude ebaõnnestumiste korral, aga ka siis, kui Korraldajal ei õnnestu võitjaga kontakti saada (v. a kampaania Korraldaja süü tõttu), ei vastuta kampaania Korraldaja selle eest, et kampaanias osaleja jäetakse auhindade kätteandmisest kõrvale.
    14. Kampaania Korraldajal on ühepoolne õigus katkestada kampaania ja lõpetada auhindade väljaandmine juhul, kui on rikutud reegleid, või vääramatu jõu (force majeure) asjaolude ilmnemisel, teatades kampaanias osalejaid sellest koheselt e-posti vahendusel.
    15. Kõik pretensioonid seoses kampaania korraldamise ja/või läbiviimisega tuleb esitada kirjalikult kuni 19.06.2017 kampaania Korraldajale aadressil: Peterburi tee 92g, 11415 Tallinn või e-posti aadressile info@prike.ee, märksõnaga “Hennessy Revolution kampaania”. Pretensioonide esitamise tähtajast kinnipidamise tõestuseks on postitempli kuupäev või e-kirja saatmise kuupäev.
    16. Pretensioonides peab olema toodud Osaleja ees- ja perekonnanimi, täpne aadress, telefoninumber ning võimalike puuduste ja põhjuste üksikasjalik kirjeldus.
    17. Korraldaja vaatab pretensioonid läbi 7 tööpäeva jooksul kättesaamise kuupäevast.
    18. Korraldaja otsusest teatatakse Osalejale e-posti teel, mis saadetakse pretensioonis märgitud aadressile 7 päeva jooksul pretensiooni läbivaatamise kuupäevast. Korraldaja otsus pretensioonide kohta on lõplik ja kohustuslik.

    Võitjad

    Peaauhinna võitja:

    Kadri Kask

    Publiku lemmiku auhinna võitja:

    Aivi Raja


    David "Manna La Roosa"

    Miksimine on minu jaoks eluviis ja kunstivorm.





    Ira "WHISPER SISTER"

    Kindlasti on üks minu lemmiklugudest Welcome To The jungle. Kui see muusika hakkab mängima, siis tunnevad kõik kohe, et: "OK, that's it, let's start".


    Ats "Horisont"

    Miksimine kokteilimaailmas on maitseelamuste pakkumine. Muusikas tähendab see, et lood ja kombineerid atmosfääri.

    Reket

    Windy Beach

    Alex Grime Troitsky

    Helina Reinjärv

    Britta Talving

    BIG MORA

    Silver Seeblum

    David "Manna la Roosa"

    Ira "Whisper Sister"

    Ats "Horisont"

    V.S

    Hennessy V.S konjaki valmistamiseks on kokku kogutud enam kui 40 eau-de-vie'd neljast erinevast piirkonnast. Aroomis on tunda eelkõige tamme, tagasihoidlikumalt ka sarapuupähklit. Rikkalikule maitsele annab erilise varjundi vanill ning konjaki järelmekk on värskendavalt marjane.


    Edasi e-poodi

    V.S.O.P

    Konjaki täiusliku maitse saladus on 250-aasta tagused traditsioonid ning neljast erinevast kasvupiirkonnast pärit ja ideaalselt segatud 60 eau-de-vie segu. Õrnalt aromaatse konjaki lõhnas domineerivad nelk ja kaneel. Konjaki kergelt mesises maitses on tunda lagritsat.


    Edasi e-poodi

    X.O

    Elegantse ja sügava maitsebuketiga konjak, mille valmistamisel on kasutatud hoolikalt valitud 100 eau-de-vie segu. Joogi täidlane merevaigu toon annab tunnistust tugevast maitsest. Tammenüansid ja küpsed puuviljad  loovad vürtsise tasakaalustatud aroomi. Keerulise ja aeganõudva valmistamisprotsessi tulemusena on konjakil pikk ja püsiv järelmekk.


    Edasi e-poodi
    Hennessy Collection
    Hennessy Revolution

    Hennessy
    Revolution

    Hennessy Sour

    Hennessy
    Sour

    Hennessy Citrus

    Hennessy
    Citrus

    Hennessy Berry extra

    Hennessy
    Berry extra

    Hennessy Sidecar

    Hennessy
    Sidecar

    Hennessy Tasty Julep

    Hennessy
    Tasty Julep

    Hennessy Soda

    Hennessy
    Soda

    Hennessy Apple

    Hennessy
    Apple

    Hennessy Apricot Sour

    Hennessy
    Apricot Sour

    Hennessy Ginger

    Hennessy
    Ginger

    Hennessy Berry

    Hennessy
    Berry

    Vaata teisi kampaaniaid:     Hennessy Riimid

    Logo Hennessy

    Lehele sisenemiseks
    pead olema vähemalt
    18-aastane

    Kinnitan
    Kui jood, ära sõida

    Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada Teie tervist. Kui jood, ära sõida.